ABOUT LIFE

berkongsi cerita tentang
kehidupan........


Nuffnang

Wednesday 11 June 2014

GET OUT OF MY HEAD,SILLY WORDS....

Bismillah hirrahmanirrahim...
Assalamualaikum you all...
Jap...fuhh...uhuk-uhuk...berhabuk blog ni...haaachuh..(over admin ni...hehe)

Well, long time tak singgah and update my blog...so sorry for those who waits my next entry. Hari ni baru ada mood and story to tell you guys.

What happened today? Nothing really..drive ke sana and ke sini, solat, makan and so on. But one thing I want to share with you, admin dah dapat result admin hari ni ('×').....

Admin selalu tak dapat check melalui laptop mahupun henset admin so I ask for Zie help..my bestie from uia..every single exam dia yang tau dulu admin punyer result.

I dont mind because she's my friend. But when I got to know I'm getting B+ for one of law killer subject I felt frustated and those silly word came out and whisper to my heart ( ada ea berbisik ke hati? Lantaklah)

Macam- macamlah sedangkan admin punyer cgpa dah lebih 3.5. I should thanks to Allah and not mengeluh. What admin going to say is whatever result you dapat you have to be thankful. Tak mudah nak dapat apa yang kita nak but usaha kirenya dah dapat satu pahala.

Dalam hidup kita kena jadi orang yang bersyukur and jangan mudah moody if something bad happen. By the way...admjn pun sejak hari tu asyik moody je...like I need some times to stay alone...
Adakalanya ada je perkataan-perkataan tak menjana semangat keluar secara sendirinya daripada otak kita sendiri.

Kadang-kadang it makes people around us terasa sedikit sebanyak..sama jugak dengan sakit kepala kan? Ingat tak iklan panadol actifast tu...hehehe...balik p tengok.

What we gonna do is, say to yourselves to gey that silly words out from your mind. By the way tadi my bestie hantar whatsapp tegur but I not reply her message...so sorry dear..huhu

Result dah tahu...apa lagi? Syukur la pulak walau tak dapat macam yang admin harapkan. Ni mesti admin banyak buat dosa akhir-akhir ni...hehe...who knows kan. Human never perfect and immortal from sins.

Lastly, for those who had some of silly words like " I am so stupid" or " I deserve to died" in your head, stop being childish. Orang yang matang sentiasa berfikiran terbuka and not thinking of silly things.

Ok then...admin berundur dulu...puihh...sopannya...hahaha...

Lassssssttttly ( tadi lastly jugak tapi yg ni sebetulnya)

Ni kisah admin, kisah korang macam mana pulak...may Allah/ God bless all of you. Wassalam (^_^)




No comments:

Post a Comment